Administration

 

Administrationen i DanHatch varetager virksomhedens økonomiske, personalemæssige og organisatoriske forhold. Administrationen udfører administrative opgaver for hele DanHatch, og sørger for at dagligdagen forløber gnidningsfrit.

 

Opgaverne indenfor den daglige administration indebærer blandt andet regnskab, bogføring, økonomistyring, lønadministration samt en række udviklingsopgaver.

 

Administrationen har kontor i henholdsvis Vrå og Ragebøl, og personalet på begge kontorer er med til at sikre god og effektiv service.

 

 

Når du ringer til DanHatch

 

Når du ringer til DanHatch Denmark A/S, mødes du med et stort smil og en venlig imødekommende stemme i røret. Dorit og Kirsten klarer i fællesskab telefonpasningen. Dorit er på kontoret i Ragebøl, mens Kirsten er på kontoret i Vrå.

 

Telefonpasningen i DanHatch indgår som en naturlig del af de øvrige administrative opgaver. Det er dog sådan, at Dorit og Kirsten er først til at tage telefonen, når der bliver ringet på vores hovednummer: +45 96 56 57 00.

 

I tilfælde, hvor der er behov for at trække på øvrige medarbejdere sørger Dorit og Kirsten for at videregive besked, så der bliver ringet tilbage på de forskellige forespørgsler.

 

Nedenstående kan du se hhv. Dorit fra administrationskontoret i Ragebøl og Kirsten fra administrationskontoret i Vrå.

 

 

dorit rasmussen

Dorit Rasmussen

 

Direkte: +45 96 56 57 22

Mail: dr@danhatch.dk

 

                                    Kirsten Stilling

 kirsten stilling

Direkte: +45 96 56 57 12

Mail: ks@danhatch.dk

   
Cookie information

Dette websted anvender cookies til at registrere, hvordan du og andre benytter hjemmesiden.
Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.